-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
Date: Thu, 7 Jan 2010 14:10:21 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 25
Message-ID: <hi4mef$l6e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <hi4j78$gn4$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hi4jt6$2mvi$1@opal.icpnet.pl>
<hi4k5b$i19$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hi4ljp$2o3b$1@opal.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1262869775 21710 87.239.217.30 (7 Jan 2010 13:09:35 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jan 2010 13:09:35 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hi4ljp$2o3b$1@opal.icpnet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-EsetScannerBuild: 6348
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:514897
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hi4ljp$2o3b$...@o...icpnet.pl...
> Jak mojego doradcę gdzieś przeniesli to odezwal się do mnie jakiś inny,
> ten poprzedni też się odzywa więc nudy nie mam.
>
> Podobne jazdy jak Ty z AQ mam z Polbankiem, tam niemoc i brak informacji
> calkowity.
Ten mój dotychczasowy doradca był bardzo okej, zresztą świadomie wybierałem
sobie tę a nie inną osobę.
Trudno powiedzieć czy na pożegnanie z bankiem pouruchamiał sobie te
przeróżne usługi m.in. na moich kartach czy to jakiś przypadek. Nie wiem czy
od tego w jakiś sposób prowizje doradców AQ zależą czy nie. Raczej nie
obstawiałbym tu za bardzo zasługi mojego byłego doradcy, bo ta karta była
wyrabiana w pewnej szczególnej procedurze, którą trzeba było dorabiać, bo
jej nie było w interfejsie, którym się posługiwał doradca. Trzeba było do
informatyków dzwonić i takie tam, aby pewna opcja się w interfejsie pojawiła
jako dostępna.
Tak czy inaczej tak długi okres rozpatrywania reklamacji jest dla mnie
szokujący, bo mam porównania choćby z HSBC czy ING lub Raiffeisen. Po prostu
zaskakujące.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?