eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki<Multibank> Mam wrazenie...Re: <Multibank> Mam wrazenie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Date: Thu, 7 Jan 2010 14:10:21 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 25
    Message-ID: <hi4mef$l6e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hi4j78$gn4$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hi4jt6$2mvi$1@opal.icpnet.pl>
    <hi4k5b$i19$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hi4ljp$2o3b$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1262869775 21710 87.239.217.30 (7 Jan 2010 13:09:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jan 2010 13:09:35 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hi4ljp$2o3b$1@opal.icpnet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetScannerBuild: 6348
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:514897
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hi4ljp$2o3b$...@o...icpnet.pl...

    > Jak mojego doradcę gdzieś przeniesli to odezwal się do mnie jakiś inny,
    > ten poprzedni też się odzywa więc nudy nie mam.
    >
    > Podobne jazdy jak Ty z AQ mam z Polbankiem, tam niemoc i brak informacji
    > calkowity.

    Ten mój dotychczasowy doradca był bardzo okej, zresztą świadomie wybierałem
    sobie tę a nie inną osobę.

    Trudno powiedzieć czy na pożegnanie z bankiem pouruchamiał sobie te
    przeróżne usługi m.in. na moich kartach czy to jakiś przypadek. Nie wiem czy
    od tego w jakiś sposób prowizje doradców AQ zależą czy nie. Raczej nie
    obstawiałbym tu za bardzo zasługi mojego byłego doradcy, bo ta karta była
    wyrabiana w pewnej szczególnej procedurze, którą trzeba było dorabiać, bo
    jej nie było w interfejsie, którym się posługiwał doradca. Trzeba było do
    informatyków dzwonić i takie tam, aby pewna opcja się w interfejsie pojawiła
    jako dostępna.

    Tak czy inaczej tak długi okres rozpatrywania reklamacji jest dla mnie
    szokujący, bo mam porównania choćby z HSBC czy ING lub Raiffeisen. Po prostu
    zaskakujące.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1