  • Data: 2003-09-17 15:37:48
    Temat: Re: [Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutne
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Danio" <n...@j...com> napisał w wiadomości
    news:bk92uk$1b45$1@news2.ipartners.pl...

    > "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in
    message

    > Ja nie mialem problemow z
    > uzyskaniem emaila/telefonu do konkretnej pani konsultantki na
    Krolewskiej w
    > Warszawie.

    No to możesz uważać się za szczęściarza. Kiedy chciałem poznać numer
    do swojego lokalnego CUF-u, zaliczyłem: książkę telefoniczną TP SA
    (papierową i internetową), Panoramę Firm (j.w.) Polskie Książki
    Telefoniczne (j.w.) i Multieksperta. Nigdzie niczego nie znalazłem,
    Multiekspert odmówił podania numeru.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl