  • Data: 2003-09-17 15:02:46
    Temat: Re: [Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutne
    Od: "Danio" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    news:bk9nth$2cer$1@foka.acn.pl...

    > Najważniejsze w regulaminie: bank może żądać dokumentów jakich chce. No
    > i zażądał, chociaż wcześniej nikt się nie zająknął na ten temat i
    > wszyscy twierdzili zgodnie że to co mam wystarczy.
    > Ja miałem mieć kredyt 120% z uproszczoną procedurą.

    Ode mnie na szczęście nie żądali, ale najpierw poszedłem do konsultantki w
    Multi, dowiedziałem się co i jak, potem założyłem konto, a następnie
    zamknąłem w Pekao SA, biorąc wyciąg za ostatnie 6 miesięcy. Zresztą przy
    pierwszej wizycie w Multi powiedziałem że się przeniosę jeśli dadzą mi od
    ręki linię kredytową. Ponieważ poprosiłem o mniej niż w Pekao, więc dostałem
    tylko musialem troche poczekac bo akurat mieli jakis pad systemu. Zaraz po
    przyznaniu linni poprosiłem o KK, również dali bez problemu. A zarabiam
    raczej tak sobie (jak każdy ;-) ).

    > Te same informacje przeczytałem na www, podesłano mi mailem i podano w
    > placówce. Uznałem, że to wystarczy; nawet mi się spodobało, że wszyscy
    > mówią jednym głosem.

    Hm, po wizycie w placowce tez bym uznal ze wystarczy. W takim razie
    rzeczywiscie wpuscili Cie w maliny.

    > A telefon skąd miałeś? Mnie do oddziału nie chcieli podać.

    "Wymusilem" na Multilince ;-)

    > Mam tego świadomość. Ale co innego promowanie i zachwalanie towaru, a co
    > innego wprowadzenie w błąd po zadaniu prostego pytania.
    > Poza tym bankowość to specyficzny sektor; tak naprawdę to sprzedaje się
    > wiarygodność - bo produkty wszyscy mają podobne.
    > No to mi sprzedali.

    Mam nadzieje ze to przeczytaja i zglosza sie do Ciebie z wyjasnieniami. Jak
    kiedys napisalem tutaj ze zbyt dlugo czekam na linie kredytowa, to dostalem
    email od Pana Dyrektora z wyjasnieniem, przeprosinami i lekka pretensja, ze
    nie do nich bezposrednio tylko na grupe. Jesli chcesz to moge Ci to nazwisko
    odszukac i podac na priv.

    > Była kiedyś taka piosenka, Kultu albo Kazika - uparcie krąży mi po
    > głowie:

    Nie patrz na to w tak czarnych barwach. Multi naprawde sie stara i na tle
    innych wychodzi calkiem dobrze. Toyota tez sie czasem popsuje, mimo ze od
    lat na pierwszym miejscu w rankingu.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek