eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Pytanie dotyczace zakladania lokat przez internet › Re: [Multibank] Pytanie dotyczace zakladania lokat przez internet
    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Pytanie dotyczace zakladania lokat przez internet
    Date: Fri, 10 Dec 2004 23:24:59 +0100

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-10 23:10, kiedy Solos napisał(a) co
    następuje:
    > Witam,
    >
    > chce zalozyc swoja pierwsza lokate przez internet w Multibanku. Sa trzy
    > kroki przy zakladaniu lokaty w systemie Multibanku. W drugim kroku nie
    > rozumiem dokladnie co oznacza pole "Automatyczne odnawianie" i
    > "Kapitalizacja odsetek na lokacie". W obu przypadkach mozna wybrac "Tak"
    > lub "Nie". Czy ktos bardziej doswiadczony moglby mi udzielic informacji
    > co to dokladnie oznacza?

    Automatyczne odnawianie oznacza, że po upływie okresu, na jaki założysz
    lokatę, zostanie ona przedłużona automatycznie na taki sam okres. Innymi
    słowy pieniądze nie wrócą na konto a pozostaną lokatą.
    Kapitalizacja odsetek dotyczy kwoty którą "zarobisz" dzięki lokacie.
    Opcja "tak" oznacza, że automatycznie odnowiona lokata będzie opiewać na
    kwotę dawnej lokaty plus odsetki. Jeśli "nie" lokata się odnowi na
    identyczną kwotę jak pierwotna, a odsetki trafią na konto.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*