eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank, a zagraniczny adres korespondencyjnyRe: Multibank, a zagraniczny adres korespondencyjny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !newsfeed.ision.net!newsfeed2.easynews.net!ision!newsfeed.freenet.de!newsfeed01
    .chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e7ru1v$86g$2@inews.gazeta.pl> <1...@n...onet.pl>
    <e7upib$n6f$1@inews.gazeta.pl> <e816ph$ouf$1@news.elsat.net.pl>
    Subject: Re: Multibank, a zagraniczny adres korespondencyjny
    Date: Sat, 1 Jul 2006 20:30:04 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Message-ID: <566ad$44a6beaa$540adf63$2246@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 27
    NNTP-Posting-Host: 84.10.223.99 (84.10.223.99)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 01 Jul 2006 20:27:54 +0200
    X-Trace: 566ad44a6beaaf1af7ac602246
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:389790
    [ ukryj nagłówki ]

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    news:e816ph$ouf$1@news.elsat.net.pl...
    >
    > Moment. Ogólnie także nie rozumiem braku możliwości ustawienia adresu
    > zagramanicznego, ale chyba się trochę zagalopowałeś. Bank, jak każda
    > inna firma, musi mieć jakieś procedury. Chcąc nie chcąc, jako klient,
    > jesteś zmuszony się do nich stosować - i robisz to ciągle, mniej lub
    > bardziej świadomie. Nie możesz więc mówić, że nie obowiązują Cię ŻADNE
    > procedury banku - niemożliwym jest opisanie każdej procedury w
    > umowie/regulaminie. Wspomniane procedury mogą dotyczyć kwestii
    > banalnych, a mogą także kwestii dość skomplikowanych.
    >

    Wewnetrzne procedury obowiazuja wylacznie pracownikow banku. Pracownicy
    banku musza postepowac zgodnie z procedurami i nie musza o nich informowac
    klienta. Relacje miedzy klientem a bankiem opieraja sie na umowie i
    powszechnych przepisach prawa. Jesli procedury sa niezgodne np. z umowa,
    klient ma prawo zarzadac wykonania umowy. Oczywiscie trzeba wykazac, ze
    druga strona odmawiajac wykonania dyspozycji lamie umowe.
    BTW informowanie klienta, ze cos jest zawarte w wewnetrznych aktach
    normatywnych uwazam za brak profesjonalizmu. W tym wypadku wystarczylo
    powiedziec, ze rachunek jest prowadzony dla rezydenta, czyli osoby
    zamieszkalej na terenie Polski i w zwiazku z tym bank nie ma uslugi
    wysylania wyciagow na adres zagraniczny.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1