    From: "kjvirtual" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank, a zagraniczny adres korespondencyjny
    Date: 1 Jul 2006 21:27:45 +0200

    > Znowu więc pytanie odwrotne - a czy napisał, że wysyła?
    >
    > Per analogia - czy jeżeli bank nie napisał, że nie wysyła wyciągów
    > pocztą kurierską, to musi je tak wysłać na żądanie klienta? Albo jeżeli
    > bank nie napisał, że nie wysyła na żądanie klienta osobistego doradcy do
    > domu klienta, to musi wysłać? Przykłady może głupie (chwilowo nie chce
    > mi się myśleć nad czymś mądrzejszym), ale wystarczające do
    > zasygnalizowania generalnej zasady. Nie da się całości układu
    > bank<->klient przelać na umowę i regulamin. Część jest po prostu pewnymi
> [...]

    Przeciez tu nie jest dyskusja o metodzie dostawy wyciagow, a o adres
    korespondencyjny, ktory jest za granica. Wg regulaminu nie jest zaznaczone, ze
    adres korespondencyjny jest ograniczony do bycia adresem w Polsce.

    Pozatym: Co nie jest zabronione, to jest dozwolone!

    Oczywiscie w regulaminie nie mozna wszystkiego zawrzec i na wszystko miec
    rozwiazanie, dlatego jak cos jest bolesne dla banku lub jest niezgodne z
    przepisami, to bank zmienia ten regulamin.

    Ja mam zagraniczny adres korespondencyjny w MultiBanku i mBanku - wypelnilem go
    podczas otwierania konta - jest mozliwosc wyboru kraju w formularzu
    internetowym, wiec chyba da sie prawda??

    Adres zagraniczny mozliwy jest rowniez w Nordea oraz Pekao. Bez zadnych
    klopotow. Ciekawe co mi powiedza w DB, Inteligo oraz PKO BP :) Najbardziej
    interesuje mnie jak bardzo panie w PKO BP otworza oczy ;D