  • Data: 2009-05-20 08:50:14
    Temat: Re: Multibank - podwyzka oplat za karte debetowa
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <b...@a...pl> napisał(a):
    > To bardzo miło i historia która była poniżej bardzo urzekająca, ale czy
    > potrafisz uzasadnić sens istnienia taryfy Active w kontekście taryfy
    > Comfort? To znaczy jakie są przewagi taryfy Active po wprowadzeniu zmian
    > dotycząccych karty debetowej? :)

    Sprowokowales mnie :)
    Taryfa Comfort:
    0 zł za przelew wykonany przez Internet
    5 zł za przelew wykonany przez multilinię
    10 zł za przelew wykonany w oddziale MultiBanku

    Taryfa Active:
    0 zł za przelew wykonany przez Internet
    3 zł za przelew wykonany przez multilinię
    5 zł za przelew wykonany w oddziale MultiBanku

    Poza tym jest to przeciez jasne :) - taryfa Active jest dla ludzi aktywnych,
    uwielbiajacych przygody i szybkie tempo zycia, zas taryfa Comfort to taryfa
    dla dziadkow w papuciach ;).
    Ostatnio typowe jest "dojenie" klientow przez BRE - wg mnie to jest kolejna
    odslona tego samego spektaklu. Czesc uzytkownikow kapnie sie dopiero po jakims
    czasie ze placi za konto, czesci nie bedzie sie chcialo isc do banku i przez
    30minut wypelniac tam sterte papierzysk, a czesc ugrzezla w funduszach,
    akcjach i ubezpieczeniach - dojonko jak sie patrzy. Czyms trzeba wyrownac
    koszmarny bilans na depozytach.