  • Data: 2003-05-23 07:25:30
    Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    22 May 2003 22:45:58 +0200 e...@p...onet.pl wrote:

    > jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i niekomptencja

    Nie wiecej niz gdzie indziej. Rzeklbym mniej. I jak sie pojawia
    problem to jest szybciej i lepiej rozwiazywany.

    > Wiec jak: warto czy nie warto?

    Warto. Ja testowalem PEKAO, WBK i KB, troche Citka. W Multi jest
    najlepiej, choc nie idealnie (najmniejszy balagan).
    Obsluga czasem taka sobie - bywa niezainteresowana, ale sa to
    jednostkowe przypadki.

    > Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc od
    > czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie) jest
    > chyba warta grzechu?

    Karta jak kazda. Dziala dobrze. Limity mozna ustawiac (tu
    ponadprzecietnie). Autosplata z konta. Dobra jest.

    Szymon