-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!80.55.82.106!poznan.rmf.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.o
net.pl!niusy.onet.pl
From: r...@w...de
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
Date: 12 Mar 2004 22:44:05 +0100
Organization: Onet.pl SA
Lines: 46
Message-ID: <2...@n...onet.pl>
References: <c2t3l3$990$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1079127845 6114 213.180.130.18 (12 Mar 2004 21:44:05
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 12 Mar 2004 21:44:05 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 80.54.51.80, 192.168.243.38
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290355
[ ukryj nagłówki ]> > Osobiscie nie zgodze sie z ani jednym zdaniem w wypowiedzi kolezanki,
> autorki
> > poczatkowego postu.
> > Juz od dluzszego czasu jestem klientem Multibanku i rowniez oddzialu w
> Gorzowie
> > Wielkopolskim. Zawsze spotykalem i spotykam sie tam z kompetentna
> obsluga
> > kleintow. Sluza oni rada, sa mili i sympatyczni a co najwazniejsze,
> znaja sie
> > na tym co wykonuja. MIalem rowniez okazje poznac osobiscie p. Jarka,
> dyrektora
> > tego oddzialu. Wszystkie formalnosci, ktore byly konieczne do obslugi
> mojego
> > konta, dokonywal on wlasnie. Przy skladaniu wniosku o karte kredytowa,
> > towarzyszyl Pan Krzysztof. On rowniez podpisywal moj wniosek. Wlasciwie
> obaj.
> > Pelna kultura. O statusie mojego wniosku zostalem poinformowany
> telefonicznie,
> > wlasnie nie z centrali a z oddzialu osobiscie przez Pana Jarka. Obiecal
> i
> > dotrzzymal slowa. Bylem tym faktem milo zaskoczony.
> > Nie powiem, abym wplacal na moje konto miliony PLN, czy tez byl kims z
> rodziny
> > pracownikow. Nie, nie , nie.... jestem normalnym, szarym klientem, a
> poziom
> > uslug, ich jakosc jest naprawde na piatke.
>
> a język masz brązowy? taka wstęga brązowa wzdłuż?
> tak mi się zdaje, panie Jarząbek...
>
> z niesmakiem
> janke
Pies Wam du....pe lizal- Psy wieszac kazdy dzieciol potrafi. Wiecie jacy sa Ci
pracownicy ? G.. wiecie. Jednakze pofatygujcie sie...wypowiedzi posrednie sa w
niesmaku. I to ja mowilem... Jarzabek... wazniaki ze STOLEcy... pozal sie
boze...
Brazawy od smaku
RaFaL
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.04 08:28 Gazela
- 12.03.04 08:46 m...@g...pl
- 12.03.04 09:10 D_
- 12.03.04 09:19 Pies Pankracy
- 12.03.04 09:55 remeeq
- 12.03.04 09:59 remeeq
- 12.03.04 23:50 Krystek
- 13.03.04 08:50 ex pani z banku
- 13.03.04 09:20 Dentarg
- 13.03.04 11:12 Tomasz Waszczynski
- 14.03.04 01:00 KK
- 14.03.04 11:10 Dentarg
- 14.03.04 11:52 KK
- 14.03.04 16:45 523
- 15.03.04 09:52 blad
Najnowsze wątki z tej grupy
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...