  • Data: 2004-06-01 06:56:07
    Temat: Re: Musze przelać do banku w Niemczech ok 3000 euro..
    Od: "Szef" <k...@c...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze nigdy nie przeprowadzalem takiej operacji.Jak to teraz wyglada
    > po wejsciu do Unii ? czy musze sobie zalozyc konto dewizowe w obojetne
    > jakim banku i stamtad dokonać przelewu , czy moge to wykonac przy pomocy
    > jakiegos banku intenetowego ? Prosze o porady .Zalezy mi rowniez
    > oczywiscie na jak najnizszej oplacie za taka transakcje :)
    > Pozdrawiam serdecznie

    Najtaniej wg mnie jest w PKO BP, gdy robisz tzw. Eurotransfer
    i placisz ryczalt 45 zlociszy.
    Z banku internetowego to tylko - wprowadzil BZWBK (internetowy
    SWIFT), ale moim zdaniem oplaty - zniechecaja.
    Wprowadzili to dopiero 17.05.2004, wiec sami jeszcze chyba dobrze
    nie wiedza, jak to funkcjonuje.
    Pozdr