  • Data: 2003-04-12 22:16:46
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: Laik <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Marek,
    w wiadomości <b7a2b3$15uf$1@news.atman.pl> z 2003-04-13 00:02:12
    przeczytałem:

    nie masz racji. kultura, wyobraznia, savoir vivre i kindersztuba to jedno.
    nieudolny urzad czy firma typu bank - to co innego. problem nieudolnosci,
    braku kompetencji, niemocy, niecheci do pracy i wywiazania sie ze swoich
    obowiazkow - to jest wlasnie ten opisany problem.

    > dokładnie

    przeciez nie powinno sie w ogole cos takiego zdarzyc!
    rety, nie mylcie skutkow z przyczynami. zwalczajmy przyczyny!
    w setkach instytucji jeszcze siedza niekompetentne biurwy, nie broncie
    ich.

    > ... brak elementarnej kultury i

    ROTFL.
    przeciez to nie byla teoria, czysta zyciowa praktyka.
    do bialosci doprowadza mnie szereg instytucji, gdzie marnotrawie mnostwo
    czasu, bo nierobom nie chce sie ruszyc dupska i dopilnowac swoich
    obowiazkow.
    sorry, jesli stoicie po drugiej stronie tej lady. na pewno wkladacie
    wiecej serca w wykonywana prace niz opisany oddzial PKO. ;-)

    > u niektorych stad ze jak juz korzystaja z uslug danego banku to wydaje im
    > sie ze bez nich ten bank by nie istnial, a w ogole to sa bogami tego swiata

    pierwsza czesc jest prawdziwa, druga to twoje konfabulacje...?
    --
    Laik