  • Data: 2007-11-18 11:15:28
    Temat: Re: NIE SPRZEDAWAJCIE TERAZ AKCJI
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja nie sprzedaję bo nie mam co sprzedawać. Nie ma frajerów żeby teraz
    kupować akcje. Owszem, może jakby mieć akcje kilku tysięcy firm, to może
    straty się uśrednią i w sumie się zarobi, jeśli prowizja nie przekroczy
    zysku. Jednak do grudnia 2012 akcje będą stale spadać mając duże wahania
    wartości, ze względu na zbliżanie się do Ziemi fali międzywymiarowej. Nikt
    rozsądny teraz nie inwestuje. Tylko w ostatnim roku pokrywa lodowa arktyki
    zmniejszyła się o 25%. Ludzie dalej nie chcą zauważyć co ma się stać.