  • Data: 2003-10-25 19:42:35
    Temat: Re: NORDEA ostrzeżenie dla klientów NORDEA
    Od: "mimi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorki, ale mnie cos nosi jak czytam takie brednie ze jakis bank jest
    odpowiedzialny za czyjs kryzys malzenski .. chyba kazdy przyzna ze to jest
    gruuuba przesada, fakt ze Nordea nawalila i to bez dwoch zdan, ale tego typu
    stwierdzenia ze malzenstwo rozpada sie przez to, ze ktos wyslal pin .... sorki
    ale co to za malzenstwo ????

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl