  • Data: 2008-10-19 16:47:56
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Haczyka nie ma. Jednak to raczej jeden z mniej poważnych banków - jeżeli
    > myślisz o banku, który w przyszłości miałby być Twoim głównym bankiem, z
    > kredytami itp.,

    Zalezy, jak rozumiec "glowny bank". To moj glowny bank, a kredytu w nim
    nie planuje i nie bede planowal. Za to ma fajnego eMaklera, ktory na
    moje potrzeby wystarcza, darmowy dostep do SFI i fajne ubezpieczenia.

    Ma swoje wady - ma ich nawet sporo. Ale przy okreslonych potrzebach moze
    spokojnie dzialac jako "glowny bank" i to wcale nie na drobne. eMax+
    jest stosunkowo rozsadnie oprocentowany przy warunkach, ktore oferuja,
    zeby mozna tam trzymac wieksza gotowke. Kredytu jednak faktycznie bym u
    nich nie bral ;D

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW