  • Data: 2008-10-19 20:39:35
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ojjj ogromna kwota, malo dla kogo osiagalna :P

    Nie w tym rzecz. Pytanie po co mam przelewac? Dla samej przyjemnosci
    przelewania?

    > ja do bankomatu zaglada max 2-3 razy wmiesiacy, poza tym 1zl za wyjecie z
    > dowolnego bankomatu to nie jest duzo, mbank ma darmowe, ale nie wszystkie
    > :), a wtedy 5zl :)

    Ja tez, ale jak juz ciagne to wlasnie z Euronetu karta mbanku. W Kauflandzie
    w moim miescie jest bankomat Euronetu i bzwbk jednoczesnie, wiec nawet sobie
    moge wybrac :-)

    > Eurobank nie ma hasel smsowych!!!

    Jakies tam aplikacje GSM z tego co napisali w swoim cenniku, ale przyznaje,
    ze nie wiem jak to dziala.

    > a co jest ciekawszego w kawalku papierka ktory trzeba ze soba wszedzie
    > nosic?

    Nie nosze. Mam w domu przy kompie. Ze wzgledow bezpieczenstwa nie loguje sie
    z przygodnych komputerow do konta bankowego. A ow kawalek papieru jest mi
    bardzo pomocny, gdy chce zrobic np. 10-15 przelewow. Chyba zglupialbym od
    brzeczenia telefonu nie mowiac juz o mozliwych opoznieniach i jakichs
    dziwacznych znaczkach zamiast prostych 5 cyfr.