  • Data: 2008-10-19 21:00:16
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: "xavi" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gdd5fn$sao$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > jeżeli myślisz o banku, który w przyszłości miałby być Twoim głównym
    > bankiem, z kredytami itp., to mBank raczej powinien podlegać eliminacji.

    A dlaczego? Ja bardzo sobie chwalę kredyt w mBanku, ponieważ:
    - mBank jako jeden z 2 (!) spośród kilkunastu najważniejszych polskich
    banków podjął się analizy nieco mniej typowego wniosku o kredyt (drugim
    bankiem był PKO BP)
    - ma dość wygodny mechanizm konta bilansującego, dzięki którem można
    zaoszczędzić na odsetkach (zwłaszcza na początku kredytu w wersji stałych
    rat)

    pozdr

    x.