  • Data: 2008-10-20 17:46:24
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: "ls" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Marcin K. napisal:
    > A zadnego PZ nie masz uruchomionego (1 zl/mies)?

    Ano zadnego - wole sam decydowac, kiedy, co i komu place.

    > A w okresie kiedy przelewy zewnetrzne byly w mbanku po 0,50 zl tez
    > zadnego przelewu poza mbank nie popelniles?

    A owszem, popelnilem - gdy wprowadzono oplaty za przelewy, staralem sie
    ich wykonywac jak najmniej: 1, gora 2 miesiecznie (zas inne przelewy, np.
    oplaty, wykonuje/wykonywalem z innego konta: takiego, w ktorym sa
    bezplatne). Te mbankowe przelewy powodowaly max 1zl/mc straty, ale ze
    wczesniej emax, potem emax+ dawaly mi niezgorsze odsetki, nawet po odjeciu
    od zysku tych 50gr (lub 1zl) bilans zawsze wychodzil mi na "plus" i do
    interesu nigdy nie doplacalem.
    Dlatego nadal podtrzymuje moja wczesniejsza wypowiedz.

    > nie zebym sie czepial. dla mnie tez to konto jest idealne, ale nie
    > przesadzajmy ze przez pare lat "ani zlotowki" nie kosztowalo korzystanie
    > z niego.

    Nie wiem, jaka u Ciebie funkcjonuje definicja "czepiania sie", ale jak na
    moj gust czepiasz sie i tyle.
    Zapewniam Cie, ze jak juz cos pisze, to staram sie wiedziec, o czym.
    No i w tym wypadku - nie przesadzam: w rozliczeniu miesiecznym nie
    doplacam i nie doplacalem do konta w mbanku ani zlotowki :)))
    --
    pozdr.
    ls