  • Data: 2008-10-20 20:05:55
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Brzezi" s...@l...localdoma
    in

    > Bonusow, programow parterskich czy rabatow to nie ma, mowie o zlotej z
    > mBanku, ale limit duzy i ogolnie karte dostalem calkiem szybko, mozna
    > ustawic powiadomienia sms, bardzo szczegolowe, ogolnie pozytywnie

    Jakie powiadomienia? Zgodę na obciążenie w sklepie czy przypomnienie
    o terminie spłaty? To ostatnie mnie dobija!!! W życiu chyba nie
    zapomniałem o ani jednym terminie płatności!!! Takie SMSy by mnie
    chyba doprowadziły do szału!!!

    Na razie jedynie czytam w SMSach o tym, że kosztem jednego SMSa (chyba
    2 złote plus VAT) mogę dowiedzieć się, czy mnie moja żona zdradza, czy
    nie!!! Kusi bardzo mocno, bo to bodaj jedyna możliwość sprawdzenia
    wierności mojej żony -- jestem albowiem singlem, czy jak kto woli kawalerem...

    Dla mnie każda karta dobra, o ile jest za free i ma ,,podgląd zdarzeń''
    w necie. Karta mBanku nie ma swego numeru konta, więc jest dla mnie
    lekko uciążliwa. Muszę dokonać dwóch przelewów zamiast jednego. Niby
    ustawiłem automagię spłatniczą, ale mimo wszystko...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'