  • Data: 2008-10-20 20:49:47
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pon, 20 paź 2008 o 22:05 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jakie powiadomienia? Zgodę na obciążenie w sklepie

    zgody to nie ma mozliwosci jak zrobic, ale informacje o wlasnie dokonanej
    transakcji jak najbardziej

    > czy przypomnienie
    > o terminie spłaty? To ostatnie mnie dobija!!!

    a o tym nawet nie wiem, zawsze sam o tym pamietam, chociaz ostatnio
    zrobilem sobie przypominanie w google calendar, a tam ustawilem sobie
    wlasnie przypomnienie sms :P

    co do powiadomien, to mam ustawione powiadomienia o kazdej blokadzie na
    karcie, mozna ustawic dolny limit kwoty jaki bedzie lapac powiadomienie, ja
    mam chyba 1zl

    mozna ustawic powiadomienie gdy zostanie przekroczone ustalone zadluzenie,
    ja mam np. jezeli przekrocze 1500zl, to wiem ze wlasnie prekroczylem "moj
    limit srednich miesiecznych wydatkow" :P

    z powiadomien do karty to chyba wszystko co korzystam

    powiadomien do calego mBanku jest wiele wiecej, niektorzy maja ustawione
    smsy przy kazdym logowaniu do systemu www, to juz chyba lekkie przegiecie
    :)

    ja mam tylko na kazdy przelew przychodzacy, jakies blokady konta,
    zalogowanie do sytemu IVR, nawet juz nie pamietam czy cos jeszcze, ogolnie
    to co rozsadnie wydawalo mi sie potrzebne...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ All the evidence concerning the universe ]
    [ Ekg: #3781111 ][ has not yet been collected, ]