    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: NTG. Może dobre idzie ?.
    Date: Thu, 21 May 2009 00:07:53 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Endriu, powiedz mi jedno... jakim prawem ktoś taki jak ty, kto za komuny nie
    przeniósł nawet jednej ulotki ocenia Wałęsę... żebyś ty jeszcze miał jakieś
    trzeźwe spojrzenie na rzeczywistośc, ale ty masz z mózgu papkę i potrafisz
    jednie bezkrytycznie powtarzac brednie jakiś sfrustrowanych fiutów... powtórzę
    ci raz jeszcze... JPII traktował Wałęsę jak syna... spotykał się z nim
    niezliczoną ilośc razy... a nikt nie miał lepszego obrazu sytuacji niż On...
    więc nie wycieraj sobie Lechem swojej buzi, bo to troszkę nie twoja liga... ja
    wcale nie jestem fanem Wałęsy, nie raz mnie wkurzał... ale za to co zrobił
    szacunek mu się należy...