    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: NTG - do Fatso - piękne słowa....
    Date: Mon, 4 May 2009 09:53:50 +0200

    > swinski ryju, masz ty chociaz pare zlotych przy dupie?

    Gdyby nie te twoje obelgi - móglbys byc calkiem fajnym chlopem, z którym i
    pogadac mozna i posluchac, lecz niestety jaki kon jest kazdy widzi....

    Ogónie to do najbogatszych nie naleze, raczej klepie biede, ale ogólnie
    ostatnio jestem zadowolony z mojej sytuacji materialnej.
    A co do zas twoich "srebrnych nocników" to ja raczej darze szacunkiem (a
    przynajmniej sie staram - bo czasmi sie nie da) nie tego kto jest aktualnie
    w ich posiadaniu, lecz tego kto je wykonal - stworzyl "z niczego".

    Gdy wchodze na przyklad do jubilera i patrze na te zlote wisiorki kosztujace
    po 10000 PLN to po prostu nie moge uwierzyc ze taki byle gówno które
    wlasciwie w zyciu czlowieka w niczym przydatnym nie uczestniczy jest tak
    drogie. Tysiac razy wole sobie kupic pustaków, cementu, jakis silnik,
    wiertarke, maszyne do robienia czegokolwiek, niz kupowac taki bzdety które
    tylko pózniej wisza na scianach i trzeba ich pilnowac (popadajac w obsesje
    "ze kazdy twój sasiad to zlodziej i chce cie obrabowac" - co widac wyraznie
    na twoim przykladzie...).

    Silnika, betoniarki, cementu raczej ci nkt nie zapierdoli, bo aby to ukrasc
    to trzeba sie SCHYLIC, i wlozyc ODROBINE WYSILKU....

    Ogónie to wole tysiac razy przebywac w towarzystwie ludzi ubogich ale
    wesolych, szczerych, z którymi wódke mozna wypic, pozartowac, niz z bogatymi
    pazernymi smutasami którzy buduja twierdze, otaczaja sie wysokimi murami,
    wynajmuja ochraniarzy do pilnowania swojego majatku. Oni sa nieszczesliwi -
    przewaznie bardzo zmierzli i wymiana zdan z nimi konczy sie bardzo
    szybko....

    P.S. Odnosnie zas tych którzy tworza "srebrne ncniki". Z reguly jest tak ze
    ci którzy je tworza sa to najwieksze swiry. Bylem jakos ostatnio pare
    miesiecy temu w Krakowie muzeum narodowym gdzie widzialem wystawe
    zatytuaowana jakos "wystawa sztuki wspólczesnej" - (moja baba mnie tam
    zabrala zebym sie odchamil) . Piekne obrazy witraze rzezby - polecam do
    obejrzenia. Tylko ze gdy popatrzec w zyciorys wiekszosci z tych artystów, to
    kazdy kurwiarz, zboczniec, pedofil albo pedal ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/