  • Data: 2009-11-13 14:23:33
    Temat: Re: Na forex przez Facebooka
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Chodzi Ci o lewar czy o coś innego?
    > Bo to ważne dla odpowiedzi.

    Z lewarem raczej będę grał niskim, więc nie ma to znaczenia. Najważniejsze
    jest bezpieczeństwo, żeby kasa mogła leżeć i mi się broker nie zwinął i nie
    zniknął. No i poza Forexem przydałyby się też kontrakty na towary, czy
    zagraniczne indeksy, z możliwie niskimi prowizjami. Ale to tylko dodatek,
    bo w tej chwili wydaje mi się, że Forex jest najprostszy, bo najlepiej
    podlegający zasadom analizy technicznej.