  • Data: 2009-11-13 14:27:51
    Temat: Re: Na forex przez Facebooka
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p?f=4

    > A właśnie poczytywałem to forum. A jak się na AM płaci podatki? Zakładam,
    > że
    > żaden PIT nie przychodzi?

    O podatki zaczniesz sie martwic jak cos zarobisz czyli za pare lat ;)
    XTB chyba wysyla jakis PIT, a AM nie. Mieli wprowadzic taki nieoficjalny PIT
    ulatwiajacy rozliczenie, ale nie wiem czy cos takiego juz istnieje.
    Wyliczasz sam nalezny podatek, wypelniasz PIT i odprowadzasz do US. Przy
    rachunku w PLN sprawa prosta. Przy rachunku w innej walucie poprawne
    wyliczenie podatku jest prawie niemozliwe. Chyba, ze sie robi maksymalnie
    kilkadziesiat transakcji rocznie.

    Pozdrawiam

    Darek