    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Date: Mon, 14 Nov 2011 13:25:09 +0100

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 13:01:31 +0100, totus napisał(a):

    > Tak uważam. Nie będzie żadnych cięć. Będzie za to drukowanie pieniędzy i
    > inflacja czyli podniesienie podatków dla niespostrzegawczych i
    > niewyedukowanych czyli krótko dla głupich.

    > Grecja nie może drukować euro. Ale zwolennicy suwerenności NBP z chęcią
    > przyjmą inflacje na klatę. Co do Argentyny, nie można sobie przypomnieć
    > czegoś czego się nie wiedziało. Nie znam kompletnie sytuacji w Argentynie.
    > Pamiętam sposoby jakie stosowali politycy w poprzednich takich sytuacjach.
    > Wszystkie wypłaty były dokonywane w nominalnych wysokościach, czyli cięć nie
> [...]

    Jak zwykle przesadzasz. Najlepiej było za Gierka. Inflacji nie było, bo
    wzrost cen zastąpiono brakiem podaży. Stąd było cię stać na jedną parę
    dzinsów po rynkowych cenach albo na 20 kg parówek po cenach państwowych.
    Co do tokarzy, to akurat oni doskonale wiedzą w czym rzecz i doskonale
    sobie radzą. Po raz n-ty wmawiasz nam że dzielimy się na mągrych i głupich
    z tym że tych drugich jest znacznie więcej. To kompletnia fikcja powtarzana
    też przez biznesowe media. Kiedyś do uzasadnienia podziału na szlachetnych
    i plebs służyła religia, teraz TV. Jeszcze raz nawołuję Cie - rozejrzyj się
    wokół!!! Popatrz czego ci głupcy dokonali. Potem poatrz w TV na twarze
    naszych królewiątek i odpowiedz sobie kto jest głupcem a kto mądralą.