  • Data: 2011-11-14 17:11:42
    Temat: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 17:50:02 +0100, skippy napisał(a):

    > Myślę że ogólnie najlepszym przykładem tego, kto w "demokracji" jest głupcem
    > a kto mądralą - jest fakt, iż niewybrany poseł dostaje odprawę za
    > "niewybranie".

    Rozszerz proszę, bo to dla mnie nowość.

    > To curiosum moim zdaniem.
    > To taka kropka nad i.
    >
    > Rozumiecie, oni tego nie traktują jako posłannictwo z woli obywateli na 4
    > lata, tylko jako pracę zarobkową której utrata grozi kalectwem.
    > To jest postawienie sprawy na głowie.

    Dlaczego na głowie. Skip przeciez to jest zawód i bardzo dobrze. Gdybyśmy
    się nauczyli jeszcze, traktować ich jak fachowców i wymagać tak samo jak od
    fachowca który ci kafelki w łazience kładzie, to było by już blisko
    idelnego związku władza-poddani w demokracji. No ale trzebaby wstać
    najpierw z kolan ;)

    > Nawet niejaka Rokita przyznała z żalem, że skoro sie nie załapała, to
    > trudno... bedzie żyła z oszczędności.
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/news/artykuly/3
    61035,rokita-wyjezdzam-do-hiszpanii-bede-zyla-z-oszc
    zednosci.html

    > Pytanie brzmi - jak ktoś, kto sobie nie radzi w normalnym zyciu ma być
    > dobrym reprezentantem obywateli naszego kraju.

    Ma być TWoim reprezentatem a nie kraju. Kraj reprezntuje Prezydent i Min.
    od dyplomacji. A ten ostatni ładny jest i przystojny więc dobrze
    reprezentuje. (to tak w kwestii formalnej)

    > Jeszcze immunitet...
    >
    > Tak mi to sobie przyszło do głowy, ale chyba kwestia istotna.
    >
    > Pomijam juz profity jakie mają po kadencji europosłowie.
    > Za co - to nie mam pojęcia, swoją drogą.
    >
    > To ogólnie w kwestii na kogo sie głosuje i jaki jest tego sens.
    > Bo sens to jest tam sie załapać, a nie głosować kto sie dorwie.

    Ostatnie zdanie wypowiedział chyba mistrz Yoda bo trochę zamazane i nic nie
    rozumiem. Mógłbyś powtórzyć?