  • Data: 2011-11-14 17:46:34
    Temat: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 18:17:58 +0100, skippy napisał(a):

    > to nie jest zawód
    > to szczególne posłannictwo, a nie zawód

    Mein Gott. To ja już tyle czasu walczę żebyś przestał myślec o politykach
    jak o wysłańcach Boga i jak grochem o ścianę. Toż takie myślenie właśnie
    powoduje cały ten burdel. Nawet te odprawy dla posłów powstały bo WY
    wszyscy traktujecie ich jak półbogów. To jest zawód. Kafelkarz, mechanik,
    poseł to są zawody. Płacisz - wymagasz. Źle ci przykręcił koła w aucie,
    żądasz zwrotu pieniędzy. Spieprzył ustawę, opił się i nie przyszedł do
    pracy - wypad z koryta. I tyle. Co ci się po tej głowie snuje Skip na stare
    lata?