    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Na marginesie art. "O pozytkach..."
    Date: Wed, 10 Sep 2003 19:24:03 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    Dnia Wed, 10 Sep 2003 19:09:43 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał(a):

    >No to sprawdz w http://www.fundusze.mbank.com.pl/tab_odk.html
    >Data wyceny 9 wrzesien czyli wtorek. (zlozyles po 7 rano). W sobote i
    >niedziele gielda, banki, fundusze nie pracuja. Data realizacji tego samego
    >dnia.
    >:Datą pojawienia się informacji o zrealizowaniu odkupienia jednostek jest
    >"data potwierdzenia". W tabeli umieściliśmy dwie daty potwierdzenia:
    >pierwsza z nich to dzień, w którym TYPOWO informacja o transakcji (oraz
    >środki za odkupione jednostki) zostaje umieszczona w systemie mBanku. Druga
> [...]

    Och, wydaje mi sie, ze jednak przynudzasz... Czemu pieniadze za inne
    trzy, r o w n o c z e s n i e zlozone, byly na koncie wczoraj, 9.?
    Pewnosci nie mam, nie pamietam (bo pytalas jak Ziobro na spolke
    z Rokita o date i godzine, a ja juz nieco z pamiecia nie tak...), ale
    byc moze - sadzac po tych dwoch i po Twojej wypowiedzi o dacie wyceny
    9., ze skoro ja 9 mialem juz gotowke na kocie - wiec byc moze
    zlecalem 4. po poludniu, naprawde nie pamietam. Dlatego pisalem
    dla bezpieczenstwa, ze 5. rano. Sklaniam sie raczej ku temu, ze 4. po
    poludniu. Nie wiem, czy to jest do sprawdzenia w historii? Bo tam z
    kolei, jak pamietam, widnieja daty 8 co jako zywo z mojej strony nie
    nastapilo.

    --
    Adek