  • Data: 2004-10-11 13:58:26
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zrozum że sęk w tym iż nie wchodzisz - nie wchodzisz dlatego że
    > kilkadziesiat osób chce tam wejśc przed Tobą i w dodatku one były
    > pierwsze -

    Kto jest pierwszy to zazwyczaj okazuje się po otwarciu drzwi :-)

    > a że taki model sprzedaży przyjęto, że pomimo powszechnej świadomości
    > tego że tak się to skończy podjęto takie decyzje to naprawdę nie miej
    > pretensji do tych ludzi którzy jakoś postarali się zorganizować ten
    > bałagan który im jak zwykle rządzący podrzucili

    Ja do nikogo nie mam pretensji - chciałabym tylko, żeby mnie nie
    przekonywano, że istnieje jakikolwiek prawo nakładające na obywatela
    obowiązek respektowania skutków "zorganizowania" innych obywateli :-)

    > no ale to Ty kilka postów wyżej straszyłaś że tak byś z osiłkami
    > przyszła - czy to może jakaś inna Glenn pisała ??

    Pisałam o kolegach, którzy np. przyblokowaliby co bardziej krewkich byłych
    ORMOwców i ewentualnie wezwaliby policję.

    > nie wiem który wariant miałby miejsce w rzeczywistości choć moje
    > doświadczenia życiowe i znajomośc rodaków każą mi jednak optować za
    > wariantem 2) - ale mimo wszystko chciałbym to zobaczyć

    Owszem moje rozważania są czysto teoretyczne - bo nie zamierzałam kupować
    kota w worku - a tak należy nazwać zakup akcji PKO BP. Z całego Twojego
    wywodu rozumiem, że ktoś kto ośmieliłby zignorować "komitet kolejkowy"
    zostałby pobity a nastepnie zamknięty na 48h za zakłócanie porządku :-) Jak
    widać zmiany mentalności przebiegają najdłużej - dawniej było lepiej - nikt
    nie osmielałby sie podważać umocowania jakiegokolwiek komitetu kolejkowego
    :-)

    > jakbyś się kiedyś zdecydowała sprawdzić jakąs swoją teorię w praktyce
    > to daj znac koniecznie -

    Jak będę wiedzieć co i po ile kupuję to chętnie. Nawet ofiarowuję się
    odpękac te prorokowane mi 48h :-)