  • Data: 2004-10-11 20:27:07
    Temat: Re: Na pohybel pesymistom -załapałem się
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niekoniecznie. Jeżeli "komitet" zacząłby rzucać groźby lub co gorsza
    > próbowałby załatwic sprawę siłowo, to wezwana policja powinna interweniować
    > zgodnie z prawem, czyli wziąć się za napastników. W kodeksach zdaje się nie
    > ma słowa o "zwyczaju" polegającym na ochronie napastników?

    Agnieszka, a Ty się dobrze czujesz?
    To TY usiłujesz załatwić sprawę siłowo i wepchać sie bez kolejki,
    zaświadczy o tym każdy stojący w kolejce, łącznie z panienką z okienka
    i ochroną banku, która albo sama wyrzuci Cię z banku,
    albo pierwsza wezwie policję (jeśli będziesz miała 'obstawę')
    a później zapis z bankowych kamer ostatecznie przekona skład sędziowski ;-)

    A to, że kolejka zorganizowała sie w 'komitet' nie ma tu nic do rzeczy.
    (Śmiem wątpić, by kogokolwiek brakowało w kolejce przed otwarciem placówki)