    From: "ViRuS" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    Date: Thu, 26 Nov 2009 18:36:01 +0100

    Cierpliwosci fatso, mowilem o przyszlym tygodniu i kolejnych miesiacach :)
    I nawet nie jestem nieszczesnikiem który nie zdarzyl wsiasc do pociagu.
    Wrecz przeciwnie, bo jestem utopiony w kruszce, glownie platyne, ale jakos
    tak realnie obserwuje ta hiperbole na zlocie :) Jedyne co mnie smuci to to
    ze platyna tak sztywno sie trzyma. Dziwne, bo biorac pod uwage
    kilkunastokrotnie mniejsze wydobycie jej od zlota to powinna byc
    przynajmniej kilkukrotnie drozsza, tymczasem jest tylko o 22% drozsza (w tej
    chwili) i dystans sie raczej zmniejsza. No ale i tak to lepsze niz lokata w
    banku ;)

    V.

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci