  • Data: 2011-09-29 00:28:49
    Temat: Re: Na wesolo - półbank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" 5...@f...go
    oglegroups.com

    > tego rodzaju dokumenty mozna podrobic, stad proba zmniejszenia ryzyka
    > przez telefon do kadr - akurat tak sie trafilo w Twoim przypadku.

    Kiedy banki się naucza, ze jest to bezprawne i szczerze mówiąc
    idiotyczne - takie wydzwanianie po kadrach.

    Mnie nie przeszkadza. [muszę tylko wcześniej poinformować
    ,,kadry'' -- na przykład o stanie moich zarobków]

    -=-

    Kiedyś o tym, że dostanę szmal wiedziałem dzięki sanktuarium -- gdy
    miałem/wyczuwałem parcie na szkło nakazujące mi pojechanie do Świętej
    Wody celem złożenia ofiary, wiedziałem, że mój szmal jest w drodze
    do mnie. :) Kustosz Butwiłowski miał dobrych informatorów. :)

    Och, kiedyż znów poczuję wewnętrzny głos Boga wzywający mnie do złożenia
    ofiary?! Prezydent Truskolaski spóźnia się... Nieładnie... Wiem, że jest
    kryzys, ale chyba władza nie chce pozbawić Kościoła jego dochodów?!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'