  • Data: 2011-10-03 17:51:10
    Temat: Re: Na wesolo - półbank
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/3/2011 12:39 PM, Kris wrote:

    > Na 99% podpisałeś cos w tym stylu:
    > "zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku
    > o ochronie danych osobowych wyrażam zgodę na udostępnienie informacji
    > zawartych w zaświadczeniu o zarobkach oraz ich weryfikację przez Bank,
    > upoważniając pracodawcę do potwierdzenia (telefonicznie lub osobiście)
    > danych zawartych w tym zaświadczeniu. "
    >
    > więc mając Twój podpis weryfikują;0

    to by działało,
    gdyby takie upoważnienie zostało doręczone pracodawcy a nie bankowi.

    owszem, bank jak najbardziej moze takie upowaznienie pracodawcy
    przekazac, tylko, ze jak bank dzwoni w celu weryfikacji, to troche za
    pozno, albo dostarczyc pracodawcy upowaznienie do przekazania takich
    informacji.

    Co najwyzej jako pracodawca mogę potwierdzić, że wystawiłem
    zaświadczenie o danej treści jak go zobaczę, choćby faksem. Chyba, że
    wcześniej pracownik mnie do ujawnien informacji o nim upoważni.
    Np. bank mi takie upoważnienie prześle.