  • Data: 2011-09-30 09:39:50
    Temat: Re: Na wesolo - półbank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 09:37, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Dlatego sensownym jest, by pracownik uprzedził kadrową, że można się w
    > jego sprawie spodziewać telefonu.
    >
    > W niektórych zakładach pracy robi się tak: jeśli pracownik przychodzi po
    > zaświadczenie o zarobkach, kadrowa to kseruje, bo wie, że będzie musiała
    > potwierdzić. Jak odbiera telefon z banku, to mówi tak: "proszę powiedzieć
    > co ma pani napisane, będę potwierdzać lub zaprzeczać". A po rozmowie
    > niszczy swoje ksero i wszyscy są zadowoleni.

    Jest to rozwiazanie nieformalne, ale wzglednie bezpieczne.
    Naturalnie kadry musza jeszcze chciec tak isc pracownikowi na reke.
    U mnie np. kadry zastrzegaja, ze nie beda nikomu udzielaly zadnych
    wyjasnien, jak bank ma watpliwosci, niech zacznie od zapytania
    pisemnego, a najlepiej niech zglasza zawiadomienie o przestepstwie
    (falszerstwo) i wtedy beda wyjasniac watpliwosci co do tresci
    zaswiadczenia juz z policja.

    Banki zyja w jakims wirtualnm swiecie w ktorycm wszystkich pracodawcow
    traktuja jak jeden wielki BIK zobowiazany do udzielania wyjasnien (i
    to telefonicznie).

    Banki zaczelyby chyba "rozumiec" idiotyzm i bezprawnosc swojego
    wydzwaniania, gdyby zaczeto zasypywac ich pracownikow telefonami
    "Dzwonie z firmy X. Nasz pracownik ma u panstwa konto. Prosze podac
    saldo i wplywy za ostatnie pol roku, bo chcemy sprawdzic czy nie ma
    innych niz nasz zaklad zrodel zarobkowania"