  • Data: 2011-10-03 20:21:05
    Temat: Re: Na wesolo - półbank
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@W...PL> wrote on 2011-10-03_20:49

    > I tak to działa. Ta formułka jest na druku zaświadczenia
    > najczęściej i pracownik idąc z drukiem banku do pracodawcy w
    > celu wypełnienia zaświadczenia składa podpis przy tej
    > formułce. Pracodawca wypełnia zaświadczenie robi sobie ksero i
    > jak bank dzwoni to ma podkładkę aby potwierdzić co i jak.

    > Jako pracodawca widziałeś takie upoważnienie wypełniając
    > druczek banku

    > Jw..

    Bzdura. Musiałby zachować oryginał druczku z podpisem pracownika,
    albo zrobić kopię uwierzytelnioną. Już widzę jak pracodawca składa
    takie kopie w pękatej szafie...

    Potwierdzanie zaświadczeń przez telefon jest bzdurnym wymysłem
    banków i w żadnym przypadku nie jest dozwolone, ze względu na
    niemożność uwierzytelnienia przedstawiciela banku. Jakiekolwiek
    potwierdzenie telefoniczne jest poważnym złamaniem zasad ochrony
    danych osobowych. Chyba, że dany bank miałby z danym pracodawcą
    uzgodnione (na piśmie!) zasady uwierzytelniania telefonicznego.
    Rozsądny przedsiębiorca na to nie pójdzie we własnym interesie,
    chyba, że w obecności pracownika i na jego ryzyko...
    Co innego przedstawienie przez bank kopii do weryfikacji (ale
    pocztą albo przez kuriera) - tu ryzyka po stronie przedsiębiorcy
    nie ma.

    witrak()