  • Data: 2002-10-04 17:27:13
    Temat: Re: Najlepsze e-konto
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AMRA wrote:

    > mBanku... Czyli nie mozesz juz pisac dostep internetowy Luksa
    > ogolnie, tylko dostep internetowy Lukasa _w platnej 7 zloty wersji
    > konta PRO jest teoretycznie bezpieczniejszy.

    OK, na taki kompromis sformułowania mogę się zgodzić, z tym zastrzeżeniem,
    że ceny podawać nie należy, bowiem nie obowiązuje ona w pewnych przypadkach
    oraz nie ma wpływu na bezpieczeństwo per se, a jedynie na ocenę
    atrakcyjności oferty według bardziej zróżnicowanych kryteriów (niż tylko
    bezpieczeństwo). Cena jest w temacie wątku, ale nie w temacie podwątku,
    który wybrałeś tutaj do dyskusji.

    Pozwolę sobie zwrócić Ci uwagę, że stosujesz pewnego rodzaju podwójny
    standard: o ile dobrze Cię zrozumiałem, to mówisz tak "jest teoretycznie
    bezpieczniejszy, ale dla niegapowatego świadomego użytkownika mBank jest
    równie bezpieczny". No dobra, ale z drugiej strony piszesz, że duża część
    posiadaczy kont jedzie na debecie zatem nieświadomie i głupio bulą 7
    zł/miesiąc.
    Nie jest to fair IMHO, bowiem powinieneś się zdecydować, czy oceniasz
    przydatność konta dla przeciętnego klienta, czy też dla świadomego klienta i
    stosować to samo kryterium przy ocenie tych różnych aspektów.