  • Data: 2010-01-05 19:20:34
    Temat: Re: Najlepsze konto dla firmy
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 14:21:36 +0100, tes napisał(a):

    > a co myślicie o Inteligo ? mam tam zwykłe konto
    > - mają sporo bankomatów
    > - szybki i wygodny serwis na WWW

    bardzo fajny i intuicyjny serwis telefoniczny

    > - nigdy nie chodzę stać w kolejkach PKO, limit wypłaty w bankomacie moge
    > dowolnie zmieniac na WWW
    >
    > nie wiem natomiast jakie są wady, jeśli ktoś prowadzi firmę,

    Odradzam
    wbrew pozorom bardzo drogi bank
    ponad 20 zł za podstawową obsługę
    (ZUS + VAT + PIT + 3 przelewy + abonament)
    jak na bank internetowy to szczyt dziadostwa
    brak pożyczek brak KK

    na plus dodam możliwość zakładania subkont (pod tym względem chyba
    ewenement na skalę Pollandi)