eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNajtańsza karta wypukłaRe: Najtańsza karta wypukła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtańsza karta wypukła
    Date: Sun, 19 Mar 2006 19:49:36 +0000 (UTC)
    Organization: www.samotnik.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <s...@s...local>
    References: <g...@4...net>
    <s...@s...local> <dvjh1u$88f$1@news.onet.pl>
    <s...@s...local>
    <dvkci4$i60$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: auk62.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1142797776 22999 83.27.18.62 (19 Mar 2006 19:49:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Mar 2006 19:49:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380638
    [ ukryj nagłówki ]

    <h...@h...de> napisal(a):
    > Samotnik napisał(a):
    >
    >> No dobra :) Ale faktem jest, że jest wypukła i wystarczy trzy miesiące
    >> wpływów po średnio 1000 zł. Kosztuje 30 zł/rok i... jest wypukła.
    >> Jeszcze jej nie dostałem i nie przetestowałem, ale powinna
    >> teoretycznie umożliwiać wszystkie triki typu zakładanie kaucji za
    >> wynajmowany samochód i tak dalej. Jeszcze do tego jakiś sensowny limit
    >> debetowy i mamy prawie kartę kredytową :)
    >
    > Aczkolwiek ja przy wplywach chyba z 4 razy wiekszych niz wymagane karty
    > takiej nie dostalem. Powod ? Brak wymaganych wplywow :) Oczywiscie, pani
    > przyjmujaca wniosek stwierdzila ze wszystko jest ok. Minely 2 tygodnie,
    > wiec dzwonie sie zapytac co i jak. Po 10 minutowej rozmowie
    > telefonicznej pani konsultant stwierdzila, ze ona tego nie rozumie oraz,
    > ze skontakuje sie ze mna ktos legitymujacy sie odpowiednia wiedza.
    > Niestety nic takiego nie nastapilo, wiec moglem sobie czekac do smierci.
    >
    > Podobnie w innych kwestiach (karta kredytowa, samoczynnie aktywujace sie
    > opcje, samoczynne zmiany adresu itp.). Jakosc obslugi tego banku jest
    > zenujaca, aczkolwiek dobrze, ze istnieja oddzialy bo tam sie da wszystko
    > zalatwic z kims rozumnym (nie zawsze). Trzeba tylko wiedziec czego sie
    > chce i przekonac pracownikow, ze taka opcja faktycznie istnieje lub tez
    > rozmawiac od razu z kims na poziomie kierownika.

    Wiesz, od lat jestem klientem Multibanku, więc mnie tego nie musisz
    wyjaśniać. Ja wiem, że to dziadowski bank i jakiekolwiek działania,
    gdzie jest wymagany jakikolwiek czynnik ludzki, są tam zawsze
    spierniczone i to w takim stylu, że aż klientem trzepie ze złości. Na
    razie czekam na tę kartę. Też mi dwa tygodnie temu obiecali że wyślą,
    na razie nie dotarła. Kto wie, może powtórzę Twoją historię. :))))))
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1