eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNajtańsza karta wypukłaRe: Najtańsza karta wypukła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Kris" <k...@n...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtańsza karta wypukła
    Date: Mon, 20 Mar 2006 09:08:40 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <dvlnu8$mee$1@news.onet.pl>
    References: <g...@4...net>
    <s...@s...local> <dvjh1u$88f$1@news.onet.pl>
    <s...@s...local>
    <dvkci4$i60$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bci17.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1142842120 22990 83.27.224.17 (20 Mar 2006 08:08:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Mar 2006 08:08:40 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: CL/XtX+h5jmWOLlDNB8H2xXYajCUuBMH
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 0611-2, 2006-03-17), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380677
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Husky" <h...@h...de> napisał w wiadomości
    news:dvkci4$i60$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Samotnik napisał(a):
    >
    >> No dobra :) Ale faktem jest, że jest wypukła i wystarczy trzy miesiące
    >> wpływów po średnio 1000 zł. Kosztuje 30 zł/rok i... jest wypukła.
    >> Jeszcze jej nie dostałem i nie przetestowałem, ale powinna
    >> teoretycznie umożliwiać wszystkie triki typu zakładanie kaucji za
    >> wynajmowany samochód i tak dalej. Jeszcze do tego jakiś sensowny limit
    >> debetowy i mamy prawie kartę kredytową :)
    >
    > Aczkolwiek ja przy wplywach chyba z 4 razy wiekszych niz wymagane karty
    > takiej nie dostalem. Powod ? Brak wymaganych wplywow :) Oczywiscie, pani
    > przyjmujaca wniosek stwierdzila ze wszystko jest ok. Minely 2 tygodnie,
    > wiec dzwonie sie zapytac co i jak. Po 10 minutowej rozmowie telefonicznej
    > pani konsultant stwierdzila, ze ona tego nie rozumie oraz, ze skontakuje
    > sie ze mna ktos legitymujacy sie odpowiednia wiedza. Niestety nic takiego
    > nie nastapilo, wiec moglem sobie czekac do smierci.
    >
    > Podobnie w innych kwestiach (karta kredytowa, samoczynnie aktywujace sie
    > opcje, samoczynne zmiany adresu itp.). Jakosc obslugi tego banku jest
    > zenujaca, aczkolwiek dobrze, ze istnieja oddzialy bo tam sie da wszystko
    > zalatwic z kims rozumnym (nie zawsze). Trzeba tylko wiedziec czego sie
    > chce i przekonac pracownikow, ze taka opcja faktycznie istnieje lub tez
    > rozmawiac od razu z kims na poziomie kierownika.
    >

    To wszystko prawda! Ja walczylem o ta karte 4 miesiace, przynosilem dwie
    historie rachunkow z innych bankow itd. Ale doswiadczenia mam odwrotne- w
    oddziale nic mi sie jeszcze nie udalo wyjasnic- zawsze koncze na
    teleserwisie. A z karta to mialem takie przeboje, ze szok- no ale to jedyna
    karta embosowana nie kredytowa na rynku chyba?
    W kazdym razie problem byl w tym, ze nie wystarczy, ze sa obroty na
    rachunku- pieniadze musza jeszcze pozostawac na nim minimum 3 dni- a ja
    odbijalem wszystko na inne konto- do ktorego mam karte- i to byl ogromny
    problem:)

    Kris

    ps. i tak wole mbank


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1