eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNapiwek i VERe: Napiwek i VE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Napiwek i VE
    Date: Fri, 28 May 2004 14:51:42 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <c97chm$o67$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c8s3o8$9o8$1@news.onet.pl> <c8sgkk$f16$1@inews.gazeta.pl>
    <c8sgs4$hj5$1@inews.gazeta.pl> <c8sh76$q7a$1@news.onet.pl>
    <c8snqi$l35$1@inews.gazeta.pl>
    <1lduxsd1iiydr.1u7oi6v08019d$.dlg@40tude.net>
    <c951nv$7lr$1@inews.gazeta.pl> <c95bd1$h36$1@inews.gazeta.pl>
    <c95f14$4cr$1@inews.gazeta.pl> <c96r72$2kn$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1085748598 24775 80.55.241.182 (28 May 2004 12:49:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 May 2004 12:49:58 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c96r72$2kn$2@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:300645
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > A na marginesie - obojętnie kogo obsługuje kelner, to jego zasranym
    > obowiązkiem jest być miłym i pomocnym. Taka praca. Jak jej nawet nie potrafi
    > tylko należycie wykonać (już nie mówię, że lepiej niż należycie), to trudno,
    > żeby był dodatkowo wynagradzany. Przynajmniej nie przeze mnie.

    Masz racje. Ale sadze ze niejeden kelner chetnie przypierdolilby zbyt
    wymagajacemu i czesto niamajacemu humoru klientowi. Postaw sie w miejscu
    kelnera i sie zastanow jakich klientow najchetniej bys obslugiwal.

    Kelner to zawod jak kazdy inny i kelnerowi jak kazdemu innemu
    czlowiekowi nalezy sie szacunek. Jak wchodzisz do knajpy to sie
    usmiechnij, powiedz dzien dobry kelnerowi i badz mily. To czyni cuda.

    Mi sie wielokrotnie zdarzylo dac nawet 20% napiwku, a to dlatego, ze
    bedac milym dla kelnera (mily to nie znaczy wlazacy w dupe) bylem milo i
    sprawnie obslugiwany. Ot i cala tajemnica.

    Kelnerzy nie sa oczywiscie bez winy, ale czesto ich reakcja na klienta
    jest wprost proporcjonalna do reakcji klienta na kelnera. W koncu to tez
    sa ludzie.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1