  • Data: 2016-06-17 03:53:31
    Temat: Re: Narodowy socjalizm i polski TK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Olin" 1...@4...net

    > Ja to akurat ogarniam i niezawodnie nawet Eneuel Leszek, który mimo to
    > uznał za stosowne 71 lat po wojnie przylutować Rzeplińskiemu doktoratem
    > honoris causa od narodowych socjalistów z Osnabrück,

    Kłamiesz jak SSO Marzanna Rogowska? :)
    Zajrzyjmy do źródełek:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" njng85$r44$...@n...news.atman.pl

    > Potomkowie narodowych socjalistów (nazistów -- autorów uśmiercania

    Czyli kłamiesz... >>Potomkowie<<
    [jasne? -- olin jest prawnikiem, bo kłamie jak sędzia?!]

    -=-

    Neonaziści są rzeczywistością. :)

    -=-

    Nie wiem, czy AMerkel poczęta została ze spermy AHitlera, ale
    wiem, że postępowanie tej pani przypomina postępowanie Hitlera:

    - najpierw obiecuje dobrobyt zyskany przymusową pracą imigrantów
    - po czym demoluje Europę tymiż imigrantami

    - przy okazji wyposaża imigrantów w szmal i wysyła tychże imigrantów
    do ich ,,domu'', aby zakładali własne interesy, czyli... bili żyda!

    Baszar dogada się z Binjaminem i wspólnie zbudują koalę:

    FR, USA, Izrael, Syria, Iran...

    aby dać odpór Niemcom, którymi (diabli wiedzą, dlaczego) dowodzi AMerkel...

    Co Ty na to? :)
    Donbas ustąpi i... wpuści wojska FR, aby stać się częścią FR, która
    z czasem (o ile Striełkov ucywilizuje się?) uniezależni się od FR
    i przekształci się w dwa państwa, początkowo zależne od FR. :)

    > bo na Nowogrodzkiej uznali, że ciemny lud kupi tę opowieść.

    Z tym uzasadnieniem pojechałeś za daleko. :)
    Ja coś uczyniłem, bo na Nowogrodzkiej coś uznali?
    [nawet nie wiem, co na tej Nowogrodzkiej jest; zapewne
    to ulica Nowogrodzka, ale co tam ma być?... nie będę
    przyznawał się -- bo mnie wyśmieją z uwagi na mą ignorancję!]

    Wg Ciebie jestem instruowany czy dyrygowany przez Nowogrodzką?

    Jestem aktualnie po dwóch pismach procesowych -- Apelacji i Zażaleniu.
    Zacząłem zarabiać pisaniem?... Chlip, chlip... ;) Zażalenie nie w moim
    imieniu. :) Ot po prostu -- masz pisane, więc pisz...

    Oczy mi wyłażą z orbit... :)
    Ale jakiś przerywnik musi być. :)
    SSO Marzanna Rogowska kłamie, mataczy, odrzuca dowody
    w ciemno i nie może zdecydować się co do tego:

    - czy SO jest okulistą
    - czy SO nie jest okulistą

    Mówi, że Sąd nie jest okulistą, lecz pisze, że okulistę
    Sąd powołał, gdyż ja domagałem się tego powołania...
    Najpierw SO uznaje, że zbada mój wzrok bez udziału
    okulisty, a po roku nie chce zapoznawać się z dowodami,
    co tłumaczy tym, że sąd nie jest okulistą!

    SSO Marzanna Rogowska popełniła uzasadnienie niemal uniwersalne.
    Niemal -- bo uniwersalne, jeśli nie liczyć zawiłości okulistycznego
    powołania wymuszonego moim domaganiem się...

    Wzięła gotowca i podstawiła moje dane. :)

    > Na wojnie z dobrą zmianą nie da się brać jeńców i trzeba zapomnieć o używaniu
    rozumu.
    [brak jeńców ==> przegrana; nieużywanie rozumu ==> przegrana]

    > "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    > owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    > św. Tomasz z Akwinu

    Co z mężatkami?
    Wiadomo co... Zbawione będą dzięki rodzeniu dzieci. :)
    [ta, która nie urodzi, AMerkel chociażby, nie zazna rozkoszy niebieskich]