eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNatycmiastowość Mille... Re: Natycmiastowość Mille...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Natycmiastowość Mille...
    Date: Wed, 18 Jul 2012 21:03:01 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 95
    Message-ID: <ju719a$7fk$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ju4pku$b85$2@inews.gazeta.pl> <ju6dp1$bgc$1@inews.gazeta.pl>
    <ju6tem$q9e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1342638186 7668 83.151.39.26 (18 Jul 2012 19:03:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jul 2012 19:03:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:576069
    [ ukryj nagłówki ]


    "MarekZ" ju6tem$q9e$...@s...cyf-kr.edu.pl

    : > No i właśnie teraz na Dobre spłynęło 10kpln impresyjnych.
    : > 15.9%, minimalnie 2 dni -- realny koszt zniesienia opłaty
    : > impresyjnej karty kredytowej. Z tych 15.9% 7% wróci za
    : > sprawą Oszczędnego w Mille.

    > A można coś dokładniej?

    Tak.

    Mille zadzwonił do mnie i zaproponowałA mi przelanie.
    Oczywiście odmówiłem i zaproponowałem zniesienie opłaty
    impresyjnej. Usłyszałem, że właśnie ten przelew zniesie
    tę opłatę.

    > Wykonałeś przelew z KK Impresja,

    Nie. Oni wykonali. Ja wyraziłem jedynie zgodę.

    > od którego nie jest pobierana prowizja i jedyny koszt to odsetki?

    Tak. Ale do najbliższego piątku muszą być poza kartą. Aby je wlać, muszę
    odwiedzić marmur lub zadzwonić. I nie wcześniej niż w najbliższy piątek.

    > Oprocentowanie 15,9% z kolei kojarzy mi się z jakimś rozkładaniem na raty
    transakcji bezgotówkowych.

    Mogę ratalnie, ale mogę też jednorazowo w najbliższy piątek.

    -=-

    Pierwszy raz rozmawialiśmy o tym bodajże w piątek ubt.
    Wówczas poprosiłem o rozmowę w poniedziałek bt.
    W poniedziałek nie działał (pojawiał się i znikał)
    dostęp do netu (moje łącze chodziło, ale i co z tego?)
    a ponadto mądrzy inaczej zakręcili mi wodę na korytarzu,
    co wprowadziło mnie w nastrój niedobry. :)



    Ponieważ kran na klatce schodowej jest niesprawny, wodę miałem,
    ale nie mogłem wziąć prysznica. :) Rozmowa o uszkodzonym kranie
    nie ma sensu -- równie dobrze można rozmawiać ze ścianą? :) Nie,
    ściana jest uległa i daje szmal... ;) Ciecie -- są odporniejsi. :)

    Tak więc w poniedziałek poprosiłem o przełożenie rozmowy na
    środę, czyli na dzisiaj. No i dzisiaj zgodziłem się na ów przelew.

    -=-

    Spytałem, czy mogę sam sobie przelać z karty na rachunek
    i **chyba** usłyszałem, że:

    ~~ oprocentowanie wówczas jest większe
    ~~ jest jakaś prowizja za przelew
    -- taki przelew nie zwolni mnie z opłaty impresyjnej

    Piszę **chyba** i stawiam tyldy zamiast dywizów -- bo oczywiście
    nie interesowała mnie oferta, która nie znosi wiadomej opłaty,
    ale prawie na pewno mówiono mi zarówno o wyższym oprocentowaniu,
    jak i o prowizji za przelew.

    -=-

    BTW pojawiania się i znikania... Dziś w nocy podobnie pojawiał się
    i znikał mój telefon komórkowy. Nawet myślałem, że coś poplątałem
    w ustawieniach (a grzebię tam stale, póki coś widzę -- oczy mam
    słabe) smartfonu, ale tam było OK. Co więcej -- bez żadnych
    przestawień komórka potrafiła tracić łączność ze światem mimo
    pokazywania trzech kresek zasięgowych... Łatwo mogłem to
    sprawdzać -- dzwoniąc na nią z VoIPa i/lub pytając (*100#)
    o saldo... Pytanie jest bezpłatne.

    Dziś miałem telefon z BPH i **w czasie rozmowy** kontakt
    rwał się -- to znaczy fragmenty słów wypadały/ginęły...

    -=-

    BTW BPH... W marmurze (w czasie zawierania umowy) nie dostałem informacji
    na temat assistance. Osoba dzwoniąca dziś do mnie i prosząca mnie o opinię
    też nie znała tej odpowiedzi, więc przełączyła mnie do specjalisty, który...
    Oczywiście też nie znał tej odpowiedzi.

    O co pytałem? O to, czy dowożą paliwo i czy pomoc jest należna dopiero po
    odjechaniu od miejsca zamieszkania, czy także w tymże miejscu. Dostałem
    numer telefonu (225631278) do dziwnego ubezpieczyciela (nazwy nie
    zapamiętałem) ale nie dzwoniłem tam jeszcze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1