    From: Agnetta <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Negatywna decyzja kredytowa
    Date: Fri, 09 Jun 2006 11:25:20 +0200

    Użytkownik Glenn napisał:
    > Użytkownik "Robert Sierant" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > To nie był BIK tylko chyba MIG-BR, bo autorka wątku pisze o czarnej liście
    > ZBP. Czyli musiało być coś więcej niż tylko chwilowa obsuwa w płatnościach.

    Było coś więcej to logiczne. Napisałaś przecież, że _każdemu_ może się w
    życiu trafić zdarzenie losowe, które doprawdza do wzrostu zadłużenia.
    Nie uważam, że postępuję nieuczciwie. Od roku spłacam regularnie to
    zadłużenie z wszystkimi konsekwencjami.
    Owszem bank obraca pieniędzmi klientów, ale ja nie mówię o kredycie na
    piękne oczy tylko o kredycie, w którym zabezpieczniem jest hipoteka.
    Standard, prawda? Ale jednak moje ryzyko jeśli nie będę płacić bank w
    swoich procedurach zabiera mi mieszkanie. Proste.
    Czasu mam niestety coraz mniej i zanim wyjaśnię sprawy z bankiem, który
    mnie na ową listę wpisał nie zdążę pozałatwiać wszystkich formalności
    wynikających z umowy przedstwępnej kupna mieszkania. Moje ryzko.

    Agnetta