  • Data: 2004-08-10 07:56:52
    Temat: Re: Neste A24 i KK mBanku - blokady
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan B. napisał(a):

    > AFAIR pisał o tym niedawno szczegółowo Wojciech Nawara, poszukaj tego postu
    > na Google.

    Ano. Pisałem. I pisało tam jeszcze parę osób.

    VE inteligo.
    Wbijam PIN i maksymalną kwotę tankowania. Wtedy widać na rachunku
    blokadę na kwotę zadeklarowaną. Tankuję. Po paru minutach od odwieszenia
    pistoletu mam blokadę pomniejszoną do wysokości faktycznie zatankowanego
    paliwa. Blokady sprawdzane na samej stacji. :-)

    PS Czy na 'Waszych' Neste też nie działają blokady na pistoletach? Tam
    gdzie ja tankuję [Zabrze, M1 - najczęściej] blokady nie działają na
    żadnym dystrybutorze - trza ciągle trzymać wduszony przycisk...

    PS2 do Roberta:
    W momencie księgowania stare blokady się usuwają a tworzą nowe na
    różnicę, czy jak ??