  • Data: 2004-08-10 08:06:41
    Temat: Re: Neste A24 i KK mBanku - blokady
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO> napisał
    w wiadomości news:cf9v3m$73d$1@news.onet.pl...

    > Ano. Pisałem. I pisało tam jeszcze parę osób.

    Czytałem, czytałem :)

    > VE inteligo.
    > Wbijam PIN i maksymalną kwotę tankowania. Wtedy widać na rachunku
    > blokadę na kwotę zadeklarowaną. Tankuję. Po paru minutach od odwieszenia
    > pistoletu mam blokadę pomniejszoną do wysokości faktycznie zatankowanego
    > paliwa. Blokady sprawdzane na samej stacji. :-)

    Tak miałem z VE, ale już VC mam dwie blokady - na kwotę deklarowaną + na
    różnicę.
    Deklaruję 150zł, tankuję za 135, a mam blokady i na 150 i na 15zł :), a po
    kilku dniach blokada na 150 znika i mam na liście operacji kwotę 135, ale
    blokada na 15zł pozostaje. W tej chwili mam już 3 takie blokady z ostatnich
    kilku dni :)

    > PS Czy na 'Waszych' Neste też nie działają blokady na pistoletach? Tam
    > gdzie ja tankuję [Zabrze, M1 - najczęściej] blokady nie działają na
    > żadnym dystrybutorze - trza ciągle trzymać wduszony przycisk...

    Też tak mamy w Wawie. Trza cały czas trzymać. Może tu chodzi o
    bezpieczeństwo - aby nie wsiadać do samochodu w czesie tankowania - grozi
    pożarem.

    > PS2 do Roberta:
    > W momencie księgowania stare blokady się usuwają a tworzą nowe na
    > różnicę, czy jak ??

    Poniżej świeża "podwójna blokada"
    09-08-2004 150,00 NESTE A24 WISLOSTRADA WARSZAWA
    09-08-2004 18,90 NESTE A24 WISLOSTRADA WARSZAWA

    A poniżej pozostałości po poprzednich blokadach
    -
    06-08-2004 35,20 NESTE A24 WISLOSTRADA WARSZAWA
    03-08-2004 0,01 NESTE A24 WARSZAWA WARSZAWA