  • Data: 2011-08-25 14:53:21
    Temat: Re: Nie-Dobre Konto i jego zla debetówka...
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    news:j35en3$u33$1@node2.news.atman.pl...

    > Miałem tak w jednej z aptek i w Rossmannie podczas płacenia kartą VISA z
    > chipem. Wystarczyło, że sprzedawczyni/kasjerka po raz drugi włożyła kartę
    > do czytnika, podałem jeszcze raz ten sam PIN i przeszło. Może wystarczyło
    > poprosić, by użyli karty w terminalu raz jeszcze?

    Mialem podobnie w Orlenie - karta byla w czytniku w trakcie laczenia
    w miedzyczasie podeszla laseczka z prosba o zrobienie hotdoga
    Ekspedientka zaczela napychac bule a ja sie przygladalem jak to robi :D
    - po wbiciu pinu - zonk, odmowa
    - ponowne wczytanie karty i wsio OK, wiec pewnie czas jest tutaj krytyczny