eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria KazimierzRe: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kaz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kaz
    Date: Sun, 29 Aug 2010 14:04:15 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <i5dpcv$je4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4c78eebf$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <i5b94h$1pn$1@inews.gazeta.pl> <i5bn5l$eqm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1283090655 19908 172.20.26.240 (29 Aug 2010 14:04:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Aug 2010 14:04:15 +0000 (UTC)
    X-User: newsroomy
    X-Forwarded-For: 89.206.32.18
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:535060
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    >> Po co zawracac glowe bankowi takimi sprawami? Radze po prostu omijac takie
    >> smieciowe miejsca. To najlepsza szkola na handel i uslugi. Skoro jakis
    >> wlasciciel oszczedza na sprawnosci terminala, to moze i to samo robi z
    >> kuchnia, zaopatrzeniem i higiena w lokalu?

    > Na sprawnosci terminala nie da sie oszczedzic, bo terminal jest
    > wlasnoscia Polcardu. Jak nie dziala, to Polcard ma naprawic i juz. Albo
    > wymienic na nowy. Naprawa terminala nic nie kosztuje sprzedawce.

    Może źle się wyraziłem. Sprawność -> funkcjonalność. Znam miejsca, gdzie jest
    - owszem sprawny - terminal (PEKAO), ale wygląda dość leciwie i czyta tylko
    paski magnetyczne a obsługa w sklepie OD KAŻDEGO oczekuje podpisu na slipie
    (nie PINu).
    Ja właśnie mam kk z chipem, która wg mojego banku jest 'tylko na PIN'. Jak
    widać, niekoniecznie...

    Myśle, że powodem używania takiego terminala (a nie nowszego) nie jest jednak
    samo lenistwo obsługi/szefa sklepu, tylko jakieś koszty wymiany w sumie
    sprawnego urządzenia.

    Wracając do sedna wątku: w sumie, gdyby to nie był terminal Polcardu czy
    PEKAO, to uderzyłbym jako os. fizyczna do właściciela terminala.
    Ale Polcard czy PEKAO do takich rozmów się nie nadaje.
    Tutaj faktycznie jedną drogą są reklamacje przez bank użytkownika karty
    (jeżeli nie decydujemy się na omijanie takiego fantazyjnego 'merchanta').

    Powodzenia!

    P.S. Ja honoruję płatności kartami, ale tylko tymi z wizerunkiem nawiązującym
    do dyscyplin sportowych ;)





    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1