eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria KazimierzRe: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz
  • Data: 2010-08-28 11:38:12
    Temat: Re: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2010 13:23, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > W warszawskim odpowiedniku udało mi się bez problemu zapłacić wypukłą
    > debetówką Aliora (z chipem), jak również wypukłym obciążeniowym
    > Dinersem. Z kolei płaskiej *kredytowej* Carrefour Visy za nic nie
    > chcieli przyjąć. :-)

    Problem w Krakowie na 99% wynika po prostu z terminala (mają tylko
    jeden!) z popsutym czytnikiem chipów, ot co. A warunek "kredytowości"
    tj, według kelnerki, "wypukłości" sprawdzany jest białkowo ;)

    Infolonia Aliora potwierdziła, że była próba autoryzacji tej transakcji
    ale została odrzucona po stronie terminala. Na przestrzeni ostatniego
    roku płaciłem tam kilkoma różnymi kartami chipowymi i zawsze był ten sam
    problem- tyle, że kredytówka mbanku oraz Citi miały zablokowany PIN
    offline (myslałem, że teraz kredytowa Aliora z odblokowanym zadziała
    spokojnie)...

    Irytujące jest to, że zamiast wymienić terminal obsługa nauczyła się już
    całkiem bez zahamowań wciskać kit, że "nie akceptujemy kart chipowych"...

    Michał