eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie cierpię mBanku :(Re: Nie cierpię mBanku :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!fargo.cgs.poznan.pl!not-for-mail
    From: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie cierpię mBanku :(
    Date: Fri, 29 Nov 2002 15:22:39 +0100
    Organization: http://www.prepress.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <e...@g...hell.pl>
    References: <6...@n...onet.pl> <g...@g...hell.pl>
    <as68f5$cej$1@absinth.dialog.net.pl> <0...@g...hell.pl>
    <as7q9j$fj2$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: greebo.hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: fargo.cgs.pl 1038579832 32151 217.113.229.32 (29 Nov 2002 14:23:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Nov 2002 14:23:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.5.14-20020917 ("Chop Suey!") (UNIX) (Linux/2.4.17 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:215373
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert <m...@w...pl> wrote:
    >> > Myslisz ze nagranie sie znajdzie?
    >> Tak.
    > No chyba latwiej i taniej niz szukac nagrania z niewiadomego dnia jest
    > zalozyc, ze klient mowi prawde (wzglednie "ma racje") - rozumiem, ze taka
    > padla wstepna deklaracja woli ;)

    Nie jestem pewna, ale procedura reklamacyjna afair nakłada na
    rozpatrującego wymóg przesłuchania rozmowy z klientem w tego typu
    przypadkach. (A ja to sobie mogę deklarować do upojenia, wiesz :))

    a.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1