eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie daj się zmanipulować, obejrzyj film na końcu, film jest najwazniejszy › Re: Nie daj się zmanipulować, obejrzyj film na końcu, film jest najwazniejszy
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie daj się zmanipulować, obejrzyj film na końcu, film jest
    najwazniejszy
    Date: Sat, 5 Jun 2010 01:17:58 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hubvaq$3kp$...@i...gazeta.pl

    > Polacy (jak rozumiem) tuż przed utratą fragmentu skrzydła dali samolotowi
    > ,,rozkazy'' podrywające samolot maksymalnie do góry, co po utracie fragmentu
    > skrzydła jedynie spotęgowało tragedię. :) Niezrównoważenie sił nośnych na
    > skrzydłach doprowadziło do obracania się samolotu i zbaczania z kursu oraz
    > do zwiększenia siły łomotnięcia w ziemię. Samolot wbijał się w ziemię dzięki
    > złożeniu dwóch sił -- siły grawitacji i siły napędowej dawanej przez silniki
    > pracujące na pełnych obrotach oraz dziedzicząc ;) swoją energię kinetyczną

    Więcej niż dwóch -- bo i części (właściwie to wszędzie tutaj są części
    sił -- takie lub inne, ale części sił) siły nośnej, która po obróceniu
    samolotu ciągnęła w dół, zamiast w górę.

    > (czyli tak zwaną siłę bezwładności) gdyż nie upadał swobodnie, ale dosłownie
    > wlatywał w ziemię pod kątem około 45 (może 30 -- nie wiem, ale jakoś tak)
    > stopni. :) (jakby ktoś oszczep wbijał w ziemię, zamiast nim rzucać w
    ,,przestworza'')

    Radio Rydzyka, zamiast gasić głupotę, pozwalało na jej rozkwit!

    --
    ^ . . ' . . . . . dni 710 wartości minimalne znaczone są Ś C
    P S

    Postscriptum: Piloci, będąc 2.5 metra (tyle, co w przeciętnym mieszkaniu od sufitu do
    podłogi)
    nad ziemią, powinni byli już tam pozostać, lądując w ,,krzakach''. Ich
    kabina
    (i salonik Kaczyńskiego zapewne ;) też) by nie przetrzymała, ale zdecydowaną
    większość reszty
    lecących tam ludzi możny by było tym sposobem uratować -- nie wiem, co z ludźmi na
    ziemi. :)
    Próba poderwania samolotu z tej wysokości pomiędzy drzewami nie mogła dobrze się
    skończyć.
    A zapanowanie nad takim kolosem bez części skrzydła (o oderwanie której jest raczej
    łatwo
    wśród drzew) jest raczej trudne, :) choć być może nie jest niemożliwe -- można
    popróbować
    tego w symulatorach. ;) Na wszelki wypadek -- przeciętne mieszkanie ma 65 metrów
    kwadratowych
    powierzchni a długość typowej stropowej belki (opierającej się swymi końcami na
    ścianach
    nośnych) to około 6.5 metra, więc długość mieszkania, w którym nie ma ścian nośnych
    około 11 metrów -- rozpiętość skrzydeł tego samolotu to chyba 37 metrów, czyli ponad
    3 długości takiego mieszkania... I to coś :) ścinało drzewa na wysokości 2.5 metra...

    W tej sytuacji to już trzeba było odmówić różaniec i zdać się na Boga, ,,lądując''
    poza lotniskiem. Problem w tym, że okrzyki typu ,,kurwa mać'' nie wskazywały na
    bliską duchowo obecność Stwórcy, dobijającego :) zranione ptaszysko... :)

    Mnie na lekcjach relingi uczono, że w chwilach zagrożenia życia należy wzywać Boga.
    Warto pamiętać, że lepiej w takiej sytuacji, wzywając trwożnie Boga, pogodzić się
    z Nim choćby i bez łaski uświęcającej, co może zapewnić duszy żywot u boku Boga. :)
    Takie okrzyki (choćby i w duszy) nazywano ,,aktami strzelistymi'' i nie zaliczano
    ich w poczet łamania drugiego przykazania Boskiego. :)

    No, ale (o czym mówiono wyraźnie w TV Trwam) piloci znali się dobrze i wystarczały
    im pojedyncze słowa. Szkoda tylko, że to były słowa wulgarne, nie chwalebne. :)
    Jakie życie -- taka śmierć a jaka śmierć -- taka wieczność. Czy piloci wyznawali
    islam i wierzyli w to, że po swej śmierci czeka ich raj z kobietami? :) Trudno
    zgadnąć... :)

    Jakich ja słów używam w takich sytuacjach? Zwykle mówię arogancko :) do Boga jakoś
    tak:

    Wiesz co? Uratowanie mojej dupy to Twój biznes, nie mój. :)
    A ponieważ z nas dwóch Ty na pewno jesteś mądrzejszy ode mnie,
    to i obmyślanie strategii wyjścia z opresji należy do Ciebie,
    nie do mnie. :) Ja mam tylko zastosować się do Twoich poleceń.
    I zapewniam Cię, że nie chybię ani o milimetr. (ani o pikometr,
    ale dla dobra Grupowiczów niech będzie, że mówię milimetr) ;)

    A gdy nawet Bóg dowcipnie zada mi pytanie typu ,,a jak według Ciebie
    można postąpić, aby się uratować?'', odpowiadam Mu, że to Jego sprawa,
    nie moja. Zgryźliwie dodaję, że to On chciał być Bogiem, nie ja. ;)
    Ja chcę (i chciałem od początku) być **jedynie** Jego stworzeniem. :)