eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie ma wpłaty, choć jest wpłataRe: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
  • X-Received: by 2002:a05:6808:213:: with SMTP id l19mr3330138oie.146.1571904197599;
    Thu, 24 Oct 2019 01:03:17 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6808:213:: with SMTP id l19mr3330138oie.146.1571904197599;
    Thu, 24 Oct 2019 01:03:17 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsreader4.netcologne.de!news.n
    etcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder1.cambriumuse
    net.nl!feed.tweak.nl!209.85.160.216.MISMATCH!h21no908711qto.0!news-out.google.c
    om!m23ni214qtg.1!nntp.google.com!h21no908704qto.0!postnews.google.com!glegroups
    g2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 24 Oct 2019 01:03:17 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <qorl2v$3pi$1@news.vectranet.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <qorl2v$3pi$1@news.vectranet.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 24 Oct 2019 08:03:17 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2123
    X-Received-Body-CRC: 229373953
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647149
    [ ukryj nagłówki ]

    Hmmm, może na początek poszukaj w trochę większym zakresie dat niż tylko "od daty
    transakcji do dziś" - bo chyba sprawa dość świeża.
    I ew. "zmień widok" w ST - bo mBąk ostatnio "poprawiał" historię i możesz być tego
    ofiarą.
    A najlepiej poszukaj w wyciągach, a nie w tej pasiasto-wyblakłej niedoróbce.

    I jeszcze cross-check księgowości ze stanem konta oczywiście - bo może ta stówka jest
    na koncie, a nie ma jej tylko w historii.

    Jak masz od klienta potwierdzenie przelewu, to jeszcze można spróbować w mBąku
    reklamacji. Szkoda, że klient nie współpracuje, mógłby komplementarnie u siebie
    reklamację złożyć - KIR naciskany z dwóch stron pewnie szybciej by wyjaśnił.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1